De Nieuwe Regels Van Social Media

De Nieuwe Regels Van Social Media

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten. De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn.

Auteur | David Meerman Scott
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Computers & Informatica

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789075458510
Boekomslag voor ISBN: 9789401474986
Boekomslag voor ISBN: 9789401411059
Boekomslag voor ISBN: 9789402127461
Boekomslag voor ISBN: 9789492383310


Boekn ©