Crm als integrale bedrijfsstrategie

Crm als integrale bedrijfsstrategie

Crm als integrale bedrijfsstrategie 1e druk is een boek van T. Dolkens uitgegeven bij F &Amp; G Publishing. ISBN 9789075432312

Alle marketing-trendwatchers zijn het erover eens. Bedrijven die zichzelf serieus nemen investeren nu in CRM. Customer Relationship Management is een hype. Maar waarom merken we er dan zo weinig van? Tom Dolkens en Wijnand Fassotte kregen er zin in om de hype te ontrafelen. Ze verzamelden observaties rond CRM-projecten in de praktijk, plozen een aantal definities uit elkaar om de belangrijkste kernelementen eruit te kunnen halen en zetten CRM terug in zijn context. CRM kan het juiste antwoord zijn, de enige manier waarop een bedrijf reageert op de wetten van de nieuwe economie. Dat kan, maar het moet niet. Invoeren van een CRM-project kan helpen het bedrijf helemaal klantgericht te maken. Dat kan, maar dan moet je je wel realiseren dat je eigenlijk je hele bedrijf verandert. Voor wie -net als de auteurs- wat ziet in de CRM hype stelden zijn een bouwpakket samen, met een uitgebreide handleiding voor changemanagement, want daar ben je mee bezig in een CRM-project. Samen met de aansprekende voorbeelden is dit een praktische leidraad voor het succesvol invoeren van CRM-projecten. Dit boek schreven ze voor iedereen die -net als zijzelf- in de praktijk met klantgerichtheid en klantrelaties bezig is: directeuren, customerservicemanagers, klantmanagers, marketingmanagers, salesmanagers, callcentermanagers, consultants, ICT-ers enzovoort.

Auteur | T. Dolkens
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052614410
Boekomslag voor ISBN: 9789058711649
Boekomslag voor ISBN: 9789052618302
Boekomslag voor ISBN: 9781838556877
Boekomslag voor ISBN: 9789014071275
Boekomslag voor ISBN: 9789043010597


Boekn ©