Crm In De Praktijk
Steeds meer organisaties kiezen voor een klantgerichte bedrijfsstrategie om de aanstormende concurrentie voor te blijven. De invoering van Customer Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing. De vraag voor velen is echter 'Hoe pak je dat aan?' CRM in de praktijk is een praktische handleiding voor het succesvol implementeren van CRM als bedrijfsstrategie. Het verschilt van vele andere publicaties over dit onderwerp doordat het een integrale beschrijving geeft van de meest uiteenlopende facetten van CRM. Alle aspecten die van belang zijn voor een succesvolle invoering van CRM komen aan bod. In dit boek staan drie vragen centraal:- Wat is CRM?- Hoe stel ik een CRM-strategie op?- Hoe implementeer ik een CRM-strategie? CRM in de praktijk is actueel en bijzonder praktijkgericht. Er is veel aandacht voor de 'lessons learned' van de afgelopen jaren. Het boek bevat vele cases, checklists en do's en don'ts. Het is de 'missing links' tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen. CRM in de praktijk is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of bezig gaat houden met het opstellen en implementeren van een CRM-strategie. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en w.o. Profiteer van de ervaringen die veel organisatie hebben opgedaan met CRM
Auteur | | Sjors van Leeuwen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |