Klantropologie

Klantropologie

Klantropologie geeft antwoord op vragen die elke organisatie zichzelf met regelmaat zou moeten stellen: Zijn onze klanten nog blij met ons? Wat willen onze klanten nu echt en wat verwachten ze van ons? Wat is klantgerichtheid ook alweer? En hoe kunnen we dat (opnieuw) inbedden in onze organisatiecultuur?
Aan de hand van voor iedereen herkenbare voorbeelden/klantervaringen laat Jacqueline Fackeldey in Klantropologie zien dat er nog een wereld te winnen is op het gebied van klantgerichtheid. Om er vervolgens ook meteen bij te vertellen hoe het beter en klantvriendelijker kan.
Dat doet ze aan de hand van het klantropologische stappenplan waarmee elke organisatie per direct zijn online en offline klantgerichtheid kan verbeteren. Uitgangspunt voor dit stappenplan en voor Klantropologie is algemeen menselijk gedrag: op het moment dat je je realiseert dat klanten mensen zijn weet je hoe met ze om moet gaan om er blije klanten van te maken.
Klantropologie helpt je daarbij. En dat doet het op een verfrissende, beeldende en prikkelende manier. Dat maakt Klantropologie tot een boek voor iedereen met klanten.

Drs. Jacqueline Fackeldey werkt onder de naam fackeldeyfinds als klantropoloog, adviseur en spreker. In het verleden werkte ze in marketing-, sales- en innovatiefuncties bij Philips, De Bijenkorf en ING/Postbank. Voor ING/Postbank ontwikkelde ze o.a. de persoonlijke bankpas.

Auteur | Jacqueline Fackeldey
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789044639773
Boekomslag voor ISBN: 9789044640601
Boekomslag voor ISBN: 9789401444552
Boekomslag voor ISBN: 9789047013488
Boekomslag voor ISBN: 9789082030907
Boekomslag voor ISBN: 9789051215922


Boekn ©