Kleine boekjes - grote inzichten 1 -   De kleine Carnegie

Kleine boekjes - grote inzichten 1 - De kleine Carnegie

Dale Carnegie heeft door de jaren heen miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag.

Jacqueline de Jong laat je in 'De kleine Carnegie' in kort bestek kennismaken met Dale Carnegie en de essentie van zijn klassieke boek 'How to Win Friends and Influence People' (Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt).Het boek verscheen in 1936, maar wordt nog altijd gezien als een essentieel handboek voor iedereen die op zoek is naar meer succes en invloed binnen relaties. Volgens Carnegie draait het erom dat je anderen belangstellend tegemoet treedt en je in hen verplaatst; op die manier win je hun sympathie. Daarvoor geeft hij adviezen als: toon respect voor andermans ideeën, laat de ander het meest aan het woord en wees oprecht geïnteresseerd. Door de jaren heen heeft Carnegie miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag. Van zijn boek zijn wereldwijd meer dan 15 miljoen exemplaren verkocht; Time Magazine riep het uit tot een van de 25 belangrijkste businessboeken aller tijden.

Auteur | Jacqueline de Jong
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047008644
Boekomslag voor ISBN: 9789047008903
Boekomslag voor ISBN: 9789047011200
Boekomslag voor ISBN: 9789047014553
Boekomslag voor ISBN: 9789047008057
Boekomslag voor ISBN: 9789047017615


Boekn ©