De klant centraal

De klant centraal

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creƫer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.


Auteur | Geert Dehouck
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463011006
Boekomslag voor ISBN: 9789024446087
Boekomslag voor ISBN: 9789052615554
Boekomslag voor ISBN: 9789001078409
Boekomslag voor ISBN: 9789401482615
Boekomslag voor ISBN: 9789058717221


Boekn ©