Communicatie en mediaplanning
Communicatie en mediaplanning behandelt de keuze en inschakeling van media bij alle mogelijke vormen van communicatie: reclame, public relations, voorlichting, propaganda, sponsoring en werving, zowel commercieel als ideëel.
Het boek begint met een inleiding over informatie en communicatie in het algemeen. Achtereenvolgens komen onderwerpen aan bod als: mediumcommunicatieplanning, het mediumlandschap, de mediumbeoordelingscriteria, het media-onderzoek en de mediaplanning. Het boek sluit af met een groot aantal mediabegrippen en met een overzicht van nuttige adressen.
Het boek besteedt, naast de traditionele media, ook aandacht aan de nieuwste elektronische media. Oplage- en bereiksgegevens van zoveel mogelijk media worden verstrekt, alsmede de inschakelingskosten hiervan.
Het boek is bestemd voor iedereen die een studie op het gebied van communicatie volgt waarbij media een belangrijke rol spelen.
Het boek begint met een inleiding over informatie en communicatie in het algemeen. Achtereenvolgens komen onderwerpen aan bod als: mediumcommunicatieplanning, het mediumlandschap, de mediumbeoordelingscriteria, het media-onderzoek en de mediaplanning. Het boek sluit af met een groot aantal mediabegrippen en met een overzicht van nuttige adressen.
Het boek besteedt, naast de traditionele media, ook aandacht aan de nieuwste elektronische media. Oplage- en bereiksgegevens van zoveel mogelijk media worden verstrekt, alsmede de inschakelingskosten hiervan.
Het boek is bestemd voor iedereen die een studie op het gebied van communicatie volgt waarbij media een belangrijke rol spelen.
Auteur | | J. Knecht |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |