Identiteit En Imago
Identiteit en imago 1e druk is een boek van C.B.M. van Riel uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613390
Deze tweede editie van dit zeer populaire boek bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van het cre ren van een positief bedrijfsimago met behulp van 'corporate communication', waarbij de noodzakelijke reclame-, PR-, en management-technieken de revue passeren. Deze tweede editie bevat nieuwe methodieken voor het bepalen van corporate identity, actualisering van de gehele tekst, een bespreking van het SIDOC-model, een geheel herzien hoofdstuk over De Organisatie van de Communicatie, een internationale benadering, en nieuwe cases.
Deze tweede editie van dit zeer populaire boek bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van het cre ren van een positief bedrijfsimago met behulp van 'corporate communication', waarbij de noodzakelijke reclame-, PR-, en management-technieken de revue passeren. Deze tweede editie bevat nieuwe methodieken voor het bepalen van corporate identity, actualisering van de gehele tekst, een bespreking van het SIDOC-model, een geheel herzien hoofdstuk over De Organisatie van de Communicatie, een internationale benadering, en nieuwe cases.
Auteur | | C.B.M. van Riel |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Mens & Maatschappij |