Nu halfvoller!

Nu halfvoller!

Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Maar iedereen heeft er ook z'n theorieën over. En daar word je lang niet altijd vrolijk van. Het gaat vaak mis. De media staan bol van onbegrijpelijke of zelfs ongeloofwaardige boodschappen. Maar hoe, waar en waarom? Deze bundel onthult valkuilen en schetst perspectief. Niet vanuit droge wetenschap, maar vanuit de smakelijke praktijk. Om het de klant in u leuker te maken. En de marketing- en communicatieprofessional in u wat makkelijker …

Auteur | M. Horvath
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789020283587
Boekomslag voor ISBN: 9789462939608
Boekomslag voor ISBN: 9780230537149
Boekomslag voor ISBN: 9879055942556
Boekomslag voor ISBN: 9789090372747
Boekomslag voor ISBN: 9789021537917


Boekn ©