Club du Matin - boek - Marketing voor niet-marketeers - voor secretaresses, officemanagers en virtual assistants
Wil je wel met marketing aan de slag maar heb je twijfels? Voel je dat er meer uit te halen valt, maar vraag je je af hoe? Met dit handboek én de bijbehorende digitale templates (je ontvangt een inloglink per mail) kan je direct aan de slag.
- Module 1. Dit is marketing
- Module 2. Het juiste verhaal
- Module 3. De kracht van eenvoud
- Module 4. Email-marketing
- Module 5. Google en je website
- Module 6. Sociale media
- Module 7. Krachtige content
- Module 8. Maak het makkelijk
Digitale downloads
- Digitale template marketingplan, want een goed plan is het halve werk.
- Het DAEE Contentplan, met deze template weet jij altijd wat je gaat posten.
Secretaresses, officemanagers en VA's worden vaak gevraagd om marketingtaken op te pakken. Logisch, want je weet precies wat er speelt én bent communicatief handig. Maar.. waar begin je? Welke keuzes heb je te maken? Hoe zorg je ervoor dat dat wat je doet echt een positief effect heeft voor het bedrijf? En hoe doe je dit zo slim mogelijk, want.. je hebt nog meer te doen.
In dit boek lees je dat 'meer geld verdienen' een prettig gevolg is, maar dat marketing daar niet om draait. Over hoe je in een paar uurtjes een sterk en haalbaar marketingplan in elkaar draait mét persona's. Wat je aan kanalen hebt te kiezen (email, events, social media, Google...) en hoe je de juiste kiest én praktische tips voor het daadwerkelijk doen. Denk daarbij aan: dit werkt op LinkedIn, dit werkt in een nieuwsbrief, zo maak je een whitepaper.
Auteur | | Daan van der Horst |
Taal | | Nederlands |
Type | | Boek & online toegang |
Categorie | | Managementboeken |