IDENTITEIT EN IMAGO, 2E

IDENTITEIT EN IMAGO, 2E

Ik ken geen andere literatuur waarin zo veel modellen zo systematisch en functioneel zijn ondergebracht en waarin wordt aangegeven wanneer welk model van toepassing is. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan bouwstenen die in 'marketing communicatie', 'organisatiekunde' en 'strategisch management' zijn te vinden. informatie over de eerste editie)

Sinds het verschijnen van de eerste editie van 'identiteit en Imago heeft het vakgebied corporate communication stormachtige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze tweede editie van dit succesvolle en inmiddels ook in het Engels verschenen boek is daarom ingrijpend geactualiseerd op basis van de in nationaal en internationaal onderzoek verkregen nieuwe inzichten.

Na bespreking van de theorie, meetmethoden en praktijkvoorbeelden van corporate identity, corporate image en corporate identity programma's wordt een visie gepresenteerd op het gebied van de organisatie van de communicatie.

Case studies van onder andere Rabobank, Canon, Akzo Nobel en Fortis maken ten slotte duidelijk hoe bepaalde organisaties er reeds in geslaagd zijn de theoretische uitgangspunten van corporate communication toe te passen in hun eigen situatie.

Auteur | van Riel Cees
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789052617640
Boekomslag voor ISBN: 9789052613390
Boekomslag voor ISBN: 9789014079233
Boekomslag voor ISBN: 9781544385587
Boekomslag voor ISBN: 9789044125238


Boekn ©