Financieel Management Voor Communicatie
Voor aankomend communicatiedeskundigen is fînancieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie - op de afdeling communicatie - is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiële structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen.
Deze vedrijfseconomische processeb worden in Financieel management voor communicatieop heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.
Deze vedrijfseconomische processeb worden in Financieel management voor communicatieop heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.
Auteur | | A. van Dijk |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Mens & Maatschappij |