Financieel Management Voor Communicatie

Financieel Management Voor Communicatie

Voor aankomend communicatiedeskundigen is fînancieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie - op de afdeling communicatie - is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiële structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen.
Deze vedrijfseconomische processeb worden in Financieel management voor communicatieop heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.

Auteur | A. van Dijk
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024647606
Boekomslag voor ISBN: 9789462550759
Boekomslag voor ISBN: 9789014058696
Boekomslag voor ISBN: 9789048614066
Boekomslag voor ISBN: 9789464923568
Boekomslag voor ISBN: 9781119642787


Boekn ©