Strategisch management van communicatie

Strategisch management van communicatie

Communicatiemanagement is nodig, zodra er problemen zijn in de interne en externe communicatie van een organisatie. Om de juiste keuzes te maken om de communicatieproblemen in kaart te brengen en op te lossen, wordt in dit boek een nieuw model gepresenteerd: het Communicatiekruispunt. Hieruit wordt duidelijk dat er 4 basisstrategieën zijn voor communicatiemanagement: informering, overreding, formering en dialogisering. Wat deze inhouden en in welke realatie ze tot elkaar staan wordt uitgebreid uitgelegd.

Auteur | B. Ruler
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789491560637
Boekomslag voor ISBN: 9789024408306
Boekomslag voor ISBN: 9789024463602
Boekomslag voor ISBN: 9789047300403
Boekomslag voor ISBN: 9789024647606
Boekomslag voor ISBN: 9789462550759


Boekn ©