De sympathiefactor

De sympathiefactor

Elke organisatie en ondernemer wil 'iets' met sociale media, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je ervoor dat je de duizelingwekkende mogelijkheden van Facebook of Twitter optimaal benut - en wat moet je vooral niet doen? Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: luister naar je klanten, probeer niet je product of dienst te pushen maar wees vriendelijk en behulpzaam. Met dit boek helpt hij je te kiezen voor de juiste netwerken, slim te reageren op kritiek, transparant te zijn op de juiste momenten en nog veel meer. Onmisbaar voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen. Dave Kerpen is medeoprichter en ceo van Likeable Media, dat kantoren heeft in Boston, New York en Chicago en zich specialiseert in sociale-mediamarketing.

Auteur | Dave Kerpen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Mens & Maatschappij

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789464759181
Boekomslag voor ISBN: 9789021569727
Boekomslag voor ISBN: 9781784705220
Boekomslag voor ISBN: 9789057951374
Boekomslag voor ISBN: 9789031720255
Boekomslag voor ISBN: 9789038913056


Boekn ©