Maar wij hebben toch geen klanten

Maar wij hebben toch geen klanten

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.

Auteur | Tom Vandooren
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Literatuur & Romans

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789049616427
Boekomslag voor ISBN: 9789492528834
Boekomslag voor ISBN: 9789023249610
Boekomslag voor ISBN: 9789461713384
Boekomslag voor ISBN: 9789023243595
Boekomslag voor ISBN: 9789075043273


Boekn ©