Wie vraagt wordt beter!

Wie vraagt wordt beter!

  • Wat levert nu precies waarde op voor de patiënt?
  • Hoe haal je het maximale uit je mensen?
  • Waar ligt je focus?
  • En waarin kun je jezelf nog verbeteren?

Als je als leidinggevende in de zorg de lean werkwijze hanteert, kijk je elke dag wat er gebeurt op de werkvloer en wat er beter kan. Je verbindt team, patiënt en organisatie en stuurt op de best mogelijke patiëntenzorg.

Volgens Kjeld Aij maak je je deze rol eigen door de juiste vragen te stellen. In dit boek lees je wat hij zelf als directeur van de divisie Acute Zorg bij VU medisch centrum tegenkwam en hoe hij anders naar het werk en de patiënt leerde kijken. Zijn persoonlijke ervaringen, opgetekend door Petra ter Veer en Annelies Kruse, maken het boek uiterst herkenbaar voor de zorgprofessional. Ook voor leidinggevenden in andere sectoren is het echter zeer de moeite waard.

Wie dit gelezen heeft, beseft waar lean nu echt overgaat en is beter in staat anderen aan te sturen en te coachen. Een must read voor iedereen die op een bevlogen manier met lean aan de slag wil.


Auteur | Kjeld Aij
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiën

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789059319493
Boekomslag voor ISBN: 9789055015658
Boekomslag voor ISBN: 9789083020341
Boekomslag voor ISBN: 9789001293062
Boekomslag voor ISBN: 9789055159079
Boekomslag voor ISBN: 9781492672548


Boekn ©