Superbrands

Superbrands

"Superbrands, merken van markten en morgen"" geeft een groot aantal visies en opinies over het fenomeen van het moderne merk en de ontwikkeling van het merk en haar toekomst. Van Kralingen laat zien wat de rol van het merk is in het hedendaagse ondernemingsbeleid en geeft verder aan wanneer gefocust moet worden op productperformance en wanneer op merkperformance. De indeling in mythische merken, informatiemerken, clustermerken en territorium- merken biedt een goede basis voor marktstrategie. Dankzij de talrijke herkenbare voorbeelden en interviews met specialisten op dit vlak is dit een zeer praktijkgericht boek, dat de lezer aanzet op een creatieve manier te denken over het merkenbeleid van de toekomst"

Auteur | R. van Kralingen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789014090863
Boekomslag voor ISBN: 9789081981903
Boekomslag voor ISBN: 9789058711762
Boekomslag voor ISBN: 9789493081376
Boekomslag voor ISBN: 9789023427780
Boekomslag voor ISBN: 9789462763005


Boekn ©