Brandworld
Merken worden niet langer gezien als vehikel waarmee met de consument wordt gecommuniceerd. Tegenwoordig staan ze symbool voor een bedrijf en zijn opvattingen. BrandWorld beschrijft de ontwikkeling van merk tot (leef)concept en hoe het merk als concept steeds meer alle lagen van de samenleving zal beïnvloeden.
Brandworld is geen boek vol wetten en definities, maar vooral van visies en opvattingen. Het zet aan tot nadenken over de economische en maatschappelijke rol van management, marketing en merken. Daarnaast krijgt men nieuwe inzichten aangereikt over het creëren en onderhouden van merken.
Inhoudsopgave:
1. Het merk is dood, leve het merk, twijfel aan de effectiviteit van het merk
2. De chaotische context, alles verandert
3. De 'rightbrain' consumer, de revolutie van de rechterhersenhelft
4. De zoektocht naar zingeving, immateriële values steeds belangrijker
5. Oude wetten en nieuwe paradigma's, de twaalf inzichten
6. Trustbranding, hoe trustbrands te bouwen
Brandworld is geen boek vol wetten en definities, maar vooral van visies en opvattingen. Het zet aan tot nadenken over de economische en maatschappelijke rol van management, marketing en merken. Daarnaast krijgt men nieuwe inzichten aangereikt over het creëren en onderhouden van merken.
Inhoudsopgave:
1. Het merk is dood, leve het merk, twijfel aan de effectiviteit van het merk
2. De chaotische context, alles verandert
3. De 'rightbrain' consumer, de revolutie van de rechterhersenhelft
4. De zoektocht naar zingeving, immateriële values steeds belangrijker
5. Oude wetten en nieuwe paradigma's, de twaalf inzichten
6. Trustbranding, hoe trustbrands te bouwen
Auteur | | R.M. van Kralingen |
Taal | | Nederlands |
Type | | Onbekende bindwijze |
Categorie | | Managementboeken |