Brandworld

Brandworld

Merken worden niet langer gezien als vehikel waarmee met de consument wordt gecommuniceerd. Tegenwoordig staan ze symbool voor een bedrijf en zijn opvattingen. BrandWorld beschrijft de ontwikkeling van merk tot (leef)concept en hoe het merk als concept steeds meer alle lagen van de samenleving zal beïnvloeden.
Brandworld is geen boek vol wetten en definities, maar vooral van visies en opvattingen. Het zet aan tot nadenken over de economische en maatschappelijke rol van management, marketing en merken. Daarnaast krijgt men nieuwe inzichten aangereikt over het creëren en onderhouden van merken.
Inhoudsopgave:
1. Het merk is dood, leve het merk, twijfel aan de effectiviteit van het merk
2. De chaotische context, alles verandert
3. De 'rightbrain' consumer, de revolutie van de rechterhersenhelft
4. De zoektocht naar zingeving, immateriële values steeds belangrijker
5. Oude wetten en nieuwe paradigma's, de twaalf inzichten
6. Trustbranding, hoe trustbrands te bouwen

Auteur | R.M. van Kralingen
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789026729607
Boekomslag voor ISBN: 9789052614281
Boekomslag voor ISBN: 9789061559108
Boekomslag voor ISBN: 9789052614182
Boekomslag voor ISBN: 9789052613789
Boekomslag voor ISBN: 9789075660005


Boekn ©