Marketing essenties voor professionals  -   Gesprekskunst voor professionals

Marketing essenties voor professionals - Gesprekskunst voor professionals

In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Met als gevolg een onbevredigd gevoel, halfhartige afspraken of zelfs een deuk in de relatie. Waarom verlopen gesprekken met klanten soms zo moeizaam? En hoe kun je zo'n gesprek tóch met resultaat afsluiten? Dat zijn de vragen die in dit boek centraal staan. Aan de hand van vele voorbeelden leer je allereerst hoe je de valkuilen in een gesprek kunt herkennen. Vervolgens legt de auteur stap voor stap uit hoe je in dergelijke situaties kunt bijsturen om tóch tot een productief gesprek te komen. Adrie van den Berge is zelfstandig adviseur en geassocieerd met De Galan & Voigt, adviseurs voor organisatieontwikkeling, opleiding en training. Hij is coauteur van diverse boeken over werkconferenties en andere interactieve bijeenkomsten waar mensen met elkaar werken aan organisatievraagstukken. Daarnaast schreef hij veel artikelen over leren, gespreksvoering en het verband daartussen.

Auteur | Adrie van den Berge
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
bruna logo boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789028418295
Boekomslag voor ISBN: 9789492911797
Boekomslag voor ISBN: 9789052615141
Boekomslag voor ISBN: 9789088903113
Boekomslag voor ISBN: 9789462491892
Boekomslag voor ISBN: 9789000348183


Boekn ©