Uitverkocht!

Uitverkocht!

Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro.

Auteur | Jim Stolze
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789461263315
Boekomslag voor ISBN: 9789043020411
Boekomslag voor ISBN: 9789001651725
Boekomslag voor ISBN: 9789047300847
Boekomslag voor ISBN: 9780470239599
Boekomslag voor ISBN: 9789081219815


Boekn ©