Merkstrategie

Merkstrategie

Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken.

Strategisch management van merken geeft een state-of-the-art overzicht van de huidige stand van de 'wetenschap' rond merken. Het bevat tevens een een groot aantal cases waarmee de theoretische principes worden geïllustreerd. Dat maakt dit boek van groot belang voor iedereen die bij het management van merken betrokken is.

Auteur | Giep Franzen
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Economie & Financiën

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781800491687
Boekomslag voor ISBN: 9780765617910
Boekomslag voor ISBN: 9788835824602
Boekomslag voor ISBN: 9781400201839
Boekomslag voor ISBN: 9781780675626
Boekomslag voor ISBN: 9780195573565


Boekn ©