How Brands Grow

How Brands Grow

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. the most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based. Onderstaande tekst is vertaald vanuit de originele taalDit boek geeft gefundeerde antwoorden op belangrijke vragen die marketeers elke dag stellen. How Brands Grow pakt vragen aan als hoe merken groeien, hoe reclame nou echt werkt, wat prijspromotie echt doet en hoe loyaliteitsprogramma’s de loyaliteit van klanten beïnvloedt, gebaseerd op decennia aan onderzoek en geschreven in een stijl voor marketingprofessionals om hun merk te laten groeien. Het is het eerste boek dat deze wetten in context presenteert en dat de betekenis en toepassingen ervan onderzoekt. Het meest herkenAre element van dit boek is dat de wetten die worden gepresenteerd, zijn getest en kloppend zijn bevonden in verschillende situaties, periodes en landen. Dit is anders dan de meeste marketingteksten, en veel informatie bewijst zelfs dat veel moderne marketingtheorieën verre van zuiver zijn.

Auteur | Byron Sharp
Taal | Engels
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9780190330026
Boekomslag voor ISBN: 9781400201839
Boekomslag voor ISBN: 9780190311506
Boekomslag voor ISBN: 9780241370148
Boekomslag voor ISBN: 9781451686586




Boekn ©