Brand management in 4 stappen

Brand management in 4 stappen

Wat is merkmanagement en hoe werkt het? Hoe ontwikkel je vaardigheden op dit gebied? Welke strategieën kunnen worden gevolgd om een persoonlijk of bedrijfsmerk te creëren, te beheren en er een winnaar van te maken?

In deze gids wordt op een eenvoudige, duidelijke en uitgebreide manier uitgelegd hoe een merk te bouwen en te beheren en wat de essentiële strategieën zijn om te weten op de rigaurdo. Het boek neemt de lezer bij de hand en begeleidt hem door vier stapsgewijze stappen, die de kernpunten van het onderwerp belichten:

- wat een merk is en hoe het werkt;
- hoe het merk kan bijdragen aan de waardegroei van het aangeboden product of de aangeboden dienst;
- wat zijn de operationele strategieën om uw merk op te bouwen en te ontwikkelen;
- ten slotte, hoe het merk te gebruiken om de relatie met zijn klanten te verbeteren en te laten groeien.

De vier bovenstaande stappen zijn de exacte ontwikkeling van de onderwerpen in de gids. Leren merkenbeheer kan voor iedereen een toegankelijke activiteit worden, maar alleen als je weet hoe je het moet doen. Stop met het verspillen van tijd achter duizenden pagina's theoretische handleidingen en ontdek wat echt belangrijk is dankzij een eenvoudige, stimulerende en directe lectuur


Auteur | Stefano Calicchio
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Computers & Informatica

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789014079882
Boekomslag voor ISBN: 9781800491687
Boekomslag voor ISBN: 9781529616972
Boekomslag voor ISBN: 9789089656506
Boekomslag voor ISBN: 9780195573565


Boekn ©