De Waarde Van Tevreden Medewerkers

De Waarde Van Tevreden Medewerkers

Klanttevredenheid begint in de eigen organisatie met tevreden medewerkers. Ze veranderen minder snel van baan, zijn minder vaak ziek, kunnen een hogere werkdruk aan, zijn productiever en hebben meer aandacht voor klanten. Maar wat houdt het begrip medewerkerstevredenheid precies in? Hoe meet je het en wat kun je er precies mee?

Een tevreden medewerker levert veel voordelen op. De belangstelling voor medewerkerstevredenheid is de laatste tijd dan ook enorm toegenomen. Aan u de taak de voorwaarden voor die tevredenheid te scheppen. Dit boek geeft u de handvatten.

In drie delen zet De waarde van tevreden medewerkers de theorie en praktijk van medewerkersonderzoek uiteen. Het eerste deel behandelt het belang van goede, gemotiveerde medewerkers. Deel 2 richt zich op de techniek van medewerkersonderzoek, met name op de vragenlijst. Het derde deel slaat een brug tussen meten en veranderen. De verzamelde informatie krijgt immers pas waarde als u het aanwendt tot een verbetertraject.

Auteur | Sjoerd Boomsma
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789067205665
Boekomslag voor ISBN: 9789033438905
Boekomslag voor ISBN: 9789013017854
Boekomslag voor ISBN: 9789026720277
Boekomslag voor ISBN: 9789463451246
Boekomslag voor ISBN: 9789493222144


Boekn ©