Inkoop in strategisch perspectief analyse, planning & praktijk leerb.
De sterk groeiende belangstelling voor bedrijfskunde heeft tot gevolg dat ook het inkooponderwijs binnen universiteiten en HBO-instellingen steeds professioneler wordt. In aansluiting op het toenemende belang in het bedrijfsleven is het (keuze)vak Inkoop ook in het onderwijs echt volwassen geworden. Inkoop in strategisch perspectief is geschreven voor: managers op het gebied van inkoop- en logistiek management die geïnteresseerd zijn in mogelijkheden voor verbetering van de effectiviteit en efficiency van de inkoopfunctie in hun onderneming; studenten bedrijfskunde die productie-organisatie en logistiek als specialisatie hebben gekozen. Het boek sluit geheel aan op de gebruikelijke leerdoelen binnen het tertiair onderwijs. Het biedt daartoe een optimale didactische opbouw van de leerstof. Ieder hoofdstuk bevat: leerdoelen; een inleidende case; een inleiding; een inkoopmemo; een samenvatting; een aantal opdrachten aan de hand waarvan de student zijn inzicht zelf kan toetsen.
Auteur | | A.J. van Weele |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness |