Inkoop in strategisch perspectief

Inkoop in strategisch perspectief

Elk hoofdstuk opent met de leerdoelen. Na een inleidende case volgen de belangrijkste concepten met veel illustraties. Elk hoofdstuk besluit met een compacte samenvatting en aanbevelingen voor de praktijk.
Deze opzet heeft de afgelopen jaren zijn waarde bewezen. In het academisch en hbo-onderwijs blijkt dit boek een uitstekend leerboek dat door studenten hoog wordt gewaardeerd. Het heeft ook zijn weg weten te vinden in de bedrijfspraktijk. Dit komt mede door de heldere beschrijvingen en het toegankelijke taalgebruik.
Deze zesde, volledig herziene druk bevat veel nieuw materiaal, waaronder:
- Inkopen van diensten;
- Ontwikkelen van inkoop- en sourcingstrategieën;
- Duurzaam inkopen, integriteit en ethiek;
- Public Procurement;
- Target Costing;
- Leveranciersontwikkeling;
- 'Customer of choice'.

Auteur | Arjan van Weele
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Rechten

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462157491
Boekomslag voor ISBN: 9789462155183
Boekomslag voor ISBN: 9789013024869
Boekomslag voor ISBN: 9789493196698
Boekomslag voor ISBN: 9789014051772
Boekomslag voor ISBN: 9789014056203


Boekn ©