Kwaliteitsmanagement In Balans

Kwaliteitsmanagement In Balans

Kwaliteitsmanagement in balans

Bij moderne kwaliteitsmanagement gaat het niet alleen om het verbeteren van producten, diensten of processen, maar om een continue ontwikkeling van de gehele organisatie (strategie, structuur, cultuur, processen, medewerkers en middelen) naar een excellente organisatie: integraal kwaliteitsmanagement. Dit boek behandelt aan de hand van vier modules concepten, methoden en technieken voor de toepassing van integraal kwaliteitsmanagement. Na een algemene inleiding over kwaliteit en kwaliteitsmanagement komen in module 2 relevante bedrijfs- en informatiekundige onderwerpen aan bod, zoals organisatiestructuren, -processen en -vormen. Ook wordt veel aandacht besteed aan het toepassen van ICT. De derde module bespreekt de grondslagen en normen van integraal kwaliteitsmanagement en -systemen en de beoordeling van kwaliteit. In de laatste module leert de student met behulp van praktijkvoorbeelden hoe integraal kwaliteitsmanagement geïmplementeerd en beheerst kan worden.

Auteur | D.S. Tan
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789023915898
Boekomslag voor ISBN: 9789047301073
Boekomslag voor ISBN: 9789051897906
Boekomslag voor ISBN: 9789001347833
Boekomslag voor ISBN: 9789047300281
Boekomslag voor ISBN: 9789054870661


Boekn ©