Ondernemerschap in hoofdlijnen

Ondernemerschap in hoofdlijnen

- Unieke multidisciplinaire benadering; - behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen; - ook geschikt voor niet-economische opleidingen. Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.

Auteur | Peter van der Meer
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Economie & Financiƫn

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001784409
Boekomslag voor ISBN: 9789001277765
Boekomslag voor ISBN: 9789001834234
Boekomslag voor ISBN: 9789001035242
Boekomslag voor ISBN: 9789001887148
Boekomslag voor ISBN: 9789013074086


Boekn ©