Grondslagen van de marketing werkboek

Grondslagen van de marketing werkboek

"Grondslagen van de marketing / Werkboek 7e druk is een boek uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001765439

Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin de student compassie voor het vak bij te brengen. De student leert hoe hij met creatieve idee n en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepsveld en de Nederlandse situatie.

In de 7e editie is op veler verzoek de omvang teruggebracht. Diverse onderdelen zijn nu op de website geplaatst, en ook het concept van het werkboek is strakker uitgevoerd. Daarbij is waar mogelijk de kwaliteit van de inhoud nog meer verbeterd: meer aandacht voor onder meer internet, marketing van diensten, B2B-marketing, ""green"" marketing en bij de cases en voorbeelden is rekening gehouden met de verschillende branches."

Auteur | Onbekend
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001268695
Boekomslag voor ISBN: 9789062834860
Boekomslag voor ISBN: 9789001807849
Boekomslag voor ISBN: 9789001795740
Boekomslag voor ISBN: 9780521149921
Boekomslag voor ISBN: 9780194579124


Boekn ©