Grondslagen van de marketing
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van de beroepspraktijk en de Nederlandse situatie.
Deze geheel herziene tiende editie van Grondslagen van de marketing is volledig aangepast aan de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van o.a. online marketing, strategiebepaling, marktonderzoek, business-to-business en dienstenmarketing.
Verder is er in deze nieuwe editie ruim aandacht voor thema’s als het business model canvas, online platforms, data analytics, omnichannel retail, duurzame organisaties, design thinking, scrum en agile werken.
Daarnaast zijn veel van de marketing in actie-cases, marketingtoppers, marketingmissers en andere praktijkvoorbeelden vervangen of geactualiseerd. Bovendien zijn veel teksten compacter herschreven, wat de toegankelijkheid en leesbaarheid voor de student ten goede komt.
Grondslagen van de marketing is met name geschikt voor de propedeutische fase van hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Creative Business, Ondernemerschap & Retail Management en Communicatie. Het boek kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde en Facility Management.
Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsen, een begrippentrainer, een begrippentoets en kennisclips. Voor docenten staan er praktijkcases, collegesheets en weblinks naar aanvullende literatuur.
Auteur | | Bronis Verhage |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Managementboeken |