Kernstof A Marketing NIMA-A
De NIMA-A methode is een complete methode die de student voorbereidt op het NIMA Marketing-A examen. Het pakket bestaat uit een centraal boek, Kernstof-A, dat de marketinginstrumenten behandelt, met afzonderlijk een opgavenboek en een uitwerkingenboek voor studenten. Daarnaast is er een aparte uitgave Toepassingsgebieden waarin de specifieke gebieden als dienstenmarketing, business marketing, direct marketing en retail marketing aan de orde komen. Voor degenen die geen of onvoldoende kennis hebben van steunvakken zoals statistiek, bedrijfseconomie, algemene economie en management, is er het boek Steunvakken.
Herziene vierde druk
Sinds juni 2001 omvat het NIMA-A examen naast de algemene module Marketing-A1 een keuze module Marketing-A2. De student kan hierbij kiezen tussen verschillende branche-specialisaties (Business-, Retail Marketing, Marketing van Financiƫle Diensten) of voor een module-A2 Generieke Marketing. Het merendeel van de studenten kiest voor dit generieke examen.
De vierde druk sluit naadloos aan bij dit nieuwe Generieke Marketing examen.
Moeiteloos zelfstandig aan de slag
De NIMA-A methode is gericht op extensief contactonderwijs. De student kan moeiteloos zelfstandig aan de slag, onder meer door de duidelijke, visueel aantrekkelijke aanbieding van de leerstof. Hij kan zijn vorderingen zelf controleren met het opgavenboek en met de uitwerkingen voor studenten. In het opgavenboek ligt de nadruk op rekenvraagstukken aangezien veel cursisten hiermee moeite blijken te hebben.
Extra ondersteuning
Bij de methode is een grote hoeveelheid ondersteunend oefenmateriaal verkrijgbaar zoals NIMA-HOMETRAINER, Examens NIMA-A en Topcases NIMA-A.
Herziene vierde druk
Sinds juni 2001 omvat het NIMA-A examen naast de algemene module Marketing-A1 een keuze module Marketing-A2. De student kan hierbij kiezen tussen verschillende branche-specialisaties (Business-, Retail Marketing, Marketing van Financiƫle Diensten) of voor een module-A2 Generieke Marketing. Het merendeel van de studenten kiest voor dit generieke examen.
De vierde druk sluit naadloos aan bij dit nieuwe Generieke Marketing examen.
Moeiteloos zelfstandig aan de slag
De NIMA-A methode is gericht op extensief contactonderwijs. De student kan moeiteloos zelfstandig aan de slag, onder meer door de duidelijke, visueel aantrekkelijke aanbieding van de leerstof. Hij kan zijn vorderingen zelf controleren met het opgavenboek en met de uitwerkingen voor studenten. In het opgavenboek ligt de nadruk op rekenvraagstukken aangezien veel cursisten hiermee moeite blijken te hebben.
Extra ondersteuning
Bij de methode is een grote hoeveelheid ondersteunend oefenmateriaal verkrijgbaar zoals NIMA-HOMETRAINER, Examens NIMA-A en Topcases NIMA-A.
Auteur | | J.C.A. Smal |
Taal | | Nederlands |
Type | | Hardcover |
Categorie | | Onderwijs & Didactiek |