Verkopen zonder te verkopen

Verkopen zonder te verkopen

Wat is echt belangrijk voor de klant? Lees hoe verkopen succesvoller, leuker en betekenisvoller wordt. Dit boek is voor verkopers die diensten verkopen en daarnaast een belangrijke adviesrol hebben (consultative sellers). Veel verkopers voelen zich ongemakkelijk bij verkopen. Nog steeds worden er ‘trucjes’ geleerd om de verkoopresultaten te manipuleren. Auteur Marie-José Giebels gelooft daar niet in. Ze gelooft in het verleggen van de focus van effectief naar affectief. Op het moment dat je echt wilt horen wat er speelt bij jouw klant, kun je niet alleen beter advies geven, maar voelt een klant ook dat je oprecht bent. Gesprekken worden daardoor niet alleen veel leuker, voor beiden, maar gek genoeg ook veel dieper en effectiever. Als je echt benieuwd bent naar jouw klant en wat hem beweegt, kun je verkopen zonder te verkopen. In dit boek leer je niet alleen wat je moet weten, maar ook wie je moet zijn en hoe je het doet. Giebels kan je garanderen dat je niet alleen meer succes hebt, maar dat verkopen ook veel leuker en betekenisvoller wordt. Betekenisvoller omdat je verkoop persoonlijker kunt maken en samen met jouw klant ontdekt wat nu echt belangrijk is voor hem of haar.

Auteur | Marie-José Giebels
Taal | Nederlands
Type | Hardcover
Categorie | Economie & Financiën

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024414017
Boekomslag voor ISBN: 9789464485004
Boekomslag voor ISBN: 9789083339771
Boekomslag voor ISBN: 9789461263889
Boekomslag voor ISBN: 9789029545617


Boekn ©