Klantsignaalmanagement

Klantsignaalmanagement

Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd, vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna… tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerste opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten.

In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.

Dr. Zanna van der Aa heeft meer dan vijftien jaar ervaring in Customer Experience en is ook op dit onderwerp gepromoveerd. Haar succesvolle methodiek combineert daardoor altijd pragmatiek met wetenschap. Meer informatie op LinkedIn of op zannavanderaa.com

Auteur | Zanna van der Aa
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789463934091
Boekomslag voor ISBN: 9789083159928
Boekomslag voor ISBN: 9789083270418
Boekomslag voor ISBN: 9789462762336
Boekomslag voor ISBN: 9789047014683


Boekn ©