Key-account management

Key-account management

Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties Key-account management 2e editie De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen. Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.

Auteur | Marian Dingena
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789464148725
Boekomslag voor ISBN: 9789055163243
Boekomslag voor ISBN: 9780470974155
Boekomslag voor ISBN: 9781473608542
Boekomslag voor ISBN: 9789043037624
Boekomslag voor ISBN: 9789491743054


Boekn ©