Accountmanagement 4.0

Accountmanagement 4.0

‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een heldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijke inzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer de handvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professionele accountmanager. Dit boek is de volledig herziene versie van het eerdere 'Account management 3.0'. De nieuwste versie 'Accountmanagement 4.0' vooral komen tot een nog dieper inzicht in de klant. Dat vergt van de accountmanager een holistischere klantenbenadering die aansluit bij de gestegen eisen en verwachtingen van vandaag. Accountmanagers zijn niet enkel veelgevraagde profielen in het werkveld, het zijn vooral de geknipte mensen om een concurrentieel voordeel te verzilveren. Dit handboek focust op de connectie met de klant. Van connecteren naar floreren.

Auteur | Johan A.M. Vanhaverbeke
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789492196156
Boekomslag voor ISBN: 9789058711038
Boekomslag voor ISBN: 9789463670531
Boekomslag voor ISBN: 9789055163243
Boekomslag voor ISBN: 9789043037624
Boekomslag voor ISBN: 9789033496295


Boekn ©