Online brand identity

Online brand identity

Online Brand Identity
The Ultimate Guide to Designing your (Digital) Branding Strategy
Over vijf tot tien jaar wordt de meerderheid van alle reclame, inclusief tv, radio, print en outdoor digitaal en volledig geautomatiseerd ingekocht. Stel je een wereld voor waarin consumenten alleen reclames kijken die ze willen zien op momenten die hen uitkomen in plaats van reclames die ze moeten zien op momenten wanneer het ons uitkomt. Hoe bouw je dan nog een merk?
Online Brand Identity helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken.
Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Auteur | Joris Merks-Benjaminsen
Taal | Engels
Type | Hardcover
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024420803
Boekomslag voor ISBN: 9781861523174
Boekomslag voor ISBN: 9789081219815
Boekomslag voor ISBN: 9789047300847
Boekomslag voor ISBN: 9780071835367


Boekn ©