Nogal lange koekjes of huisgemaakte luxe roomboterassorti

Nogal lange koekjes of huisgemaakte luxe roomboterassorti

Dit praktische boekje maakten we voor iedereen die tekst gaat schrijven of beoordelen voor een merk. We geven wat handige regels voor tekstschrijven in het algemeen, maar vooral voor het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. De tone-of-voice is de stem van je merk, het is de verbal identity. Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze praktische gids precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of heb je meer ervaring in website- dan merkenbouw? Ook dan is dit een handig boekje. Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden. Daniëlle studeerde Nederlands aan de UvA en is copywriter bij een reclamebureau in Amsterdam. Willemijn is nu freelance copywriter en geeft ook lessen en workshops in copywriting. www.vanhengst.com www.terplekke.biz

Auteur | DaniËLle van Hengst
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462552425
Boekomslag voor ISBN: 9789461261892
Boekomslag voor ISBN: 9781950785889
Boekomslag voor ISBN: 9780241889497
Boekomslag voor ISBN: 9789033817878
Boekomslag voor ISBN: 9789001886455


Boekn ©