Copy & Concept

Copy & Concept

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie; - met cases van topbureaus; - Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieƫn, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off". Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciƫle Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.

Auteur | Bert Tobokholt
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001298654
Boekomslag voor ISBN: 9789063692544
Boekomslag voor ISBN: 9789001895686
Boekomslag voor ISBN: 9789001838720
Boekomslag voor ISBN: 9789059317956
Boekomslag voor ISBN: 9789001277826


Boekn ©