Handboek Online Marketing 3

Handboek Online Marketing 3

Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek. Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Het HOM3 kent 20+ nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, EJ van der Bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.

Auteur | Patrick Petersen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024421169
Boekomslag voor ISBN: 9789082298123
Boekomslag voor ISBN: 9789082298178
Boekomslag voor ISBN: 9789001877279
Boekomslag voor ISBN: 9789463561631
Boekomslag voor ISBN: 9780521128285


Boekn ©