Een Goed Gesprek...

Een Goed Gesprek...

In de commercie staat telemarketing, oftewel koud bellen, onder aan de ladder. Het wordt door velen gezien én ervaren als het laagste van het laagste. Ongevraagd een telefonische ‘voet tussen de deur zetten’ wekt wrevel bij degenen die gebeld worden. En daarom is het ook niet succesvol. Daarentegen maakt de balansmethode die in dit boek wordt uitgewerkt koud bellen effectiever en leuker. Betere gesprekken, meer resultaat en meer plezier!Voor wie is dit boek?Iedereen die zich (een deel van) zijn tijd bezig houdt met het telefonisch benaderen van potentiële klanten in B2B-segmenten in een poging een afspraak met hen te maken voor een commercieel vervolg.

Auteur | Erik Stevens
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789047005568
Boekomslag voor ISBN: 9789000306626
Boekomslag voor ISBN: 9789462549807
Boekomslag voor ISBN: 9789077881163
Boekomslag voor ISBN: 9789023257684


Boekn ©