Perfect Store

Perfect Store

In PERFECT STORE beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.
Het concept Perfect Store slaat een rationele brug tussen de ondernemer en zijn leverancier. Liet je je voorheen nog min of meer leiden door het onderbuikgevoel, nu kun je dankzij de opkomst van datastromen en digitale technologie aan dit gevoel een feitelijke onderbouwing geven en je veel beter voorbereiden.
De Perfect Store-methode stelt je daarnaast in staat het maximale uit een locatie te halen dankzij de 'perfect fit' van assortiment en doelgroep. Bovendien zorgt de methode ervoor dat de marktbewerking zo efficiƫnt mogelijk verloopt.
De Perfect Store-methode maakt optimaal gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen en combineert die met de ervaringen van de meest prominente leveranciers uit de markt. Het is een beproefd concept waarmee leveranciers en retailers optimaal tegemoet kunnen komen aan de wensen van de klant.
Door het gebruik van voorbeelden uit de praktijk is Perfect Store inzichtelijk voor iedereen en kan zowel de ondernemer als de sales-en marketingafdeling van de leverancier zijn ideale Perfect Store-benadering opzetten.
Peter Liesting is directeur-eigenaar van Datlinq, een internationaal bureau voor marktbewerking met een specialisatie in de foodservice en foodretailmarkt. Hij werkt samen met zijn team en klanten continu aan het optimaliseren van het Perfect Store-concept.

Auteur | Peter Liesting
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9781849713979
Boekomslag voor ISBN: 9789058711069
Boekomslag voor ISBN: 9789078171157
Boekomslag voor ISBN: 9789043912549


Boekn ©