Hoe verliest u een tevreden klant?
Dit is het tweede boek dat John Gamble schreef over het behouden van key-accounts. Het eerste boek, 'Wat uw klanten u niet vertellen én uw managers niet weten' werd voor het eerst gepubliceerd in 1994 en is vele malen opnieuw uitgegeven. Er zijn wereldwijf meer dan 125.000 exemplaren verkocht. In 2010 werd dit boek door Tenacity Nederland bewerkt en vertaald voor de Nederlandse markt.
Dit boek verklaart waarom 'gewoon hele goede diensten leveren' of uw klant geld besparen en een hoge klanttevredenheid hebben, niet genoeg is om iedere klant te behouden. Het daagt u uit eens kritisch te kijken naar uw relatie met uw key-accounts.
Dit boek verklaart waarom 'gewoon hele goede diensten leveren' of uw klant geld besparen en een hoge klanttevredenheid hebben, niet genoeg is om iedere klant te behouden. Het daagt u uit eens kritisch te kijken naar uw relatie met uw key-accounts.
Auteur | | John Gamble |
Taal | | Nederlands |
Type | | Paperback |
Categorie | | Managementboeken |