Hoe verliest u een tevreden klant?

Hoe verliest u een tevreden klant?

Dit is het tweede boek dat John Gamble schreef over het behouden van key-accounts. Het eerste boek, 'Wat uw klanten u niet vertellen én uw managers niet weten' werd voor het eerst gepubliceerd in 1994 en is vele malen opnieuw uitgegeven. Er zijn wereldwijf meer dan 125.000 exemplaren verkocht. In 2010 werd dit boek door Tenacity Nederland bewerkt en vertaald voor de Nederlandse markt.

Dit boek verklaart waarom 'gewoon hele goede diensten leveren' of uw klant geld besparen en een hoge klanttevredenheid hebben, niet genoeg is om iedere klant te behouden. Het daagt u uit eens kritisch te kijken naar uw relatie met uw key-accounts.

Auteur | John Gamble
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789028998759
Boekomslag voor ISBN: 9781576838433
Boekomslag voor ISBN: 9789038869315
Boekomslag voor ISBN: 9789059202443
Boekomslag voor ISBN: 9789018024321
Boekomslag voor ISBN: 9789020283143


Boekn ©