Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collega’s brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn dat je kunt terugvallen op beproefde modellen, zodat je geen belangrijke zaken over het hoofd ziet en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Maar het is niet altijd eenvoudig om deze modellen te vertalen naar jouw eigen situatie. Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat je er direct mee aan de slag kan. Want uiteindelijk wil je de strategische denkbeelden vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek pas volledig in combinatie met gemakkelijk te downloaden interactieve worksheets en checklists van de modellen op www.marketingmodellen.nl. Deze derde herziene editie is uitgebreid met een extra deel waarin strategie ontwikkeling via businessmodelinnovatie centraal staat. Daarnaast is deze editie voorzien van talloze actuele praktijkvoorbeelden en een aantal nieuwe modellen, zoals: • Business Model Canvas • Waardepropositie Ontwerp • Service Design Thinking • Lean Start-up methode • OGSM (Objectives, Goals, Strategy, Measures)


Auteur | Marleen Bekkers
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Onderwijs & Didactiek

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789058754530
Boekomslag voor ISBN: 9789052614953
Boekomslag voor ISBN: 9789020730753
Boekomslag voor ISBN: 9789001877217
Boekomslag voor ISBN: 9789001853204
Boekomslag voor ISBN: 9789001820596


Boekn ©