Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Auteur | Bronis Verhage
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789001268695
Boekomslag voor ISBN: 9789001853174
Boekomslag voor ISBN: 9789024444700
Boekomslag voor ISBN: 9781408299111
Boekomslag voor ISBN: 9789083149905
Boekomslag voor ISBN: 9789020730753




Boekn ©