Schrijven voor het Brein

Schrijven voor het Brein

Voor ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten die de volledige kracht van tekst willen benutten. Tekst is de belangrijkste aanjager van online succesNa het lezen van dit boek: 1. Weet je hoe het brein scant, leest en tekst verwerkt. 2. Schrijf je tekst die in het onbewuste brein direct binnenkomt en het bewuste brein aanzet tot actie. 3. Pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst. 4. Zijn je teksten vlotter, actiever en persoonlijker. 5. Weet je hoe je de emotie bij jouw lezer wél weet te raken. 6. Weet je wat de Hobson+1 voor jouw omzet kan betekenen. 7. Weet je lezer waarom ze voor jou moeten kiezen en niet voor iemand anders. 8. Kun je als marketeer en ondernemer beoordelen wanneer een tekst goed is én wanneer niet.

Auteur | Wim van der Mark
Taal | Nederlands
Type | Softcover
Categorie | Managementboeken

Te koop bij:
boekenwereld logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789083149905
Boekomslag voor ISBN: 9789401459037
Boekomslag voor ISBN: 9789463934664
Boekomslag voor ISBN: 9789090378275
Boekomslag voor ISBN: 9789082606867


Boekn ©