De strategische businessmarketeer

De strategische businessmarketeer

De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te denken en werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor prospecteren en het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen.

Dit alles maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciƫle bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.


Auteur | Frank Faassen
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Managementboeken

bruna logo bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401490658
Boekomslag voor ISBN: 9789089657206
Boekomslag voor ISBN: 9789463372565
Boekomslag voor ISBN: 9789492790422
Boekomslag voor ISBN: 9789401495486


Boekn ©