De strategische businessmarketeer

De strategische businessmarketeer

De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te denken en werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor prospecteren en het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen.

Dit alles maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciƫle bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.


Auteur | Frank Faassen
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789401490665
Boekomslag voor ISBN: 9781526494573
Boekomslag voor ISBN: 9789463372565
Boekomslag voor ISBN: 9789493282407
Boekomslag voor ISBN: 9789090321691
Boekomslag voor ISBN: 9789464654035


Boekn ©