Een handboek sociaal ondernemen

Een handboek sociaal ondernemen

Dit handboek biedt een antwoord op verschillende vragen: wat maakt een sociale onderneming zo speciaal? Waarom willen vele organisaties hiernaar evolueren? Wat zijn de uitdagingen en valkuilen?

De auteur zoomt in op de verschillende dimensies die het concept van sociaal ondernemen rijk is en linkt die aan de praktijk. Hij reikt je handvaten aan die helpen bij het opstellen van je businessplan, het kiezen van financieringsbronnen en het omgaan met de uitdagingen van e-commerce.

Ten slotte bespreekt de auteur ook inspraak in ondernemingen, inclusief personeelsbeleid en de werkbaarheid en kwaliteit van de arbeid.


Auteur | Joeri Colson
Taal | Nederlands
Type | Paperback
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789024402366
Boekomslag voor ISBN: 9789490463939
Boekomslag voor ISBN: 9789090335988
Boekomslag voor ISBN: 9789462157804
Boekomslag voor ISBN: 9789083296395
Boekomslag voor ISBN: 9789082813708


Boekn ©