Transformeren om te overleven - Herman Toch

Transformeren om te overleven - Herman Toch

De wereld staat op zijn kop Stoom je merk klaar voor morgen. De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen tijdperk lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012


Auteur | Herman Toch
Taal | Nederlands
Type | Onbekende bindwijze
Categorie | Managementboeken

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789025353353
Boekomslag voor ISBN: 9789082234602
Boekomslag voor ISBN: 9781445456027
Boekomslag voor ISBN: 9789088507540
Boekomslag voor ISBN: 9789043822312
Boekomslag voor ISBN: 9789043023153


Boekn ©