Neuromarketing in 7 antwoorden

Neuromarketing in 7 antwoorden

Dit boek is gemaakt om eenvoudige, praktische en effectieve antwoorden te geven op de belangrijkste vragen met betrekking tot neuro-marketing en de daarmee samenhangende invloeden in de tak van de neuro-economie.

Het doel: de lezer een goed begrip van het onderwerp geven, met behulp van een tekst die kort genoeg is om de lezing af te ronden en te profiteren van de vele momenten van wachten en stallen van de dag.
Onder de onderwerpen die daarin aan bod komen, is het mogelijk om te ontdekken:

- wat neuromarketing is en hoe het wordt geboren;
- hoe neuromarketing werkt;
- wat zijn de belangrijkste elementen van een neuromarketingcampagne;
- hoe je een reclameboodschap kunt maken die gericht is op het primitieve brein;
- hoe neuromarketing kan worden toegepast;
- de basisregels van de discipline;
- ethische en professionele aspecten van het gebruik van neuromarketing.

Door de gids te lezen kunt u de informatie vinden die u nodig heeft om te begrijpen hoe neuromarketing werkt, welk werk normaal gesproken door een expert op het gebied wordt gedaan en welke resultaten kunnen worden bereikt.

Dit alles wordt gedaan door middel van een 7-antwoordprogramma dat is ontworpen om de lezer in staat te stellen snel een goed niveau van expertise over het onderwerp te verwerven, waardoor effectieve gesprekken met leveranciers, collega's en leidinggevenden worden ondersteund.


Auteur | Stefano Calicchio
Taal | Nederlands
Type | E-book
Categorie | Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness

bol logo

Kijk verder

Boekomslag voor ISBN: 9789462200180
Boekomslag voor ISBN: 9789046905180
Boekomslag voor ISBN: 9789462200050
Boekomslag voor ISBN: 9789461262332
Boekomslag voor ISBN: 9789024420841
Boekomslag voor ISBN: 9789461262233


Boekn ©